Encaustic art of wasstrijktekeningen.

Zo bijzondere tekeningen, die zich steeds anders laten tonen.

Voor jezelf, voor anderen als cadeau bij een verjaardag, geboorte of andere gelegenheden.

Wanneer ik mij afstem op de persoon dan gaat de tekening ook deze energie aannemen.

Wanneer ik me werkelijk afstem op die persoon ontvang ik ook boodschappen die voor die persoon bestemd zijn. Steeds uniek en bijzonder. Je kan nooit twee dezelfde tekeningen maken.

Hieronder een voorbeeld:



Wil jij graag een persoonlijke tekening ontvangen en daarbij jouw persoonlijke boodschap?

Dan kan je deze aanvragen.

In het verleden verkocht ik ook al eens encaustic kaders A4, A5 formaat, deze zijn vanaf heden ook terug beschikbaar.

                           


          

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 rouwverwerking tips